Friday, July 13, 2012

Putus Sudah Kasih Sayang .. ???

Assalamualaikum dan salam sejahtera kawan-kawan.. :P pagi jumaat yang tersangatlah indah..burung duk terbang mencari makan.. kucing berlari berkejaran akibat terlampau taksub melihat ikan.. eh jap.. apa aku mengarut nih.. alah whateverlah... ignore!! so guys!! maybe aku akan update blog seminggu satu kali.. its mean setiap hari jumaat or hari sabtu it will be one new entry from me.. sebab aku dah scroll down jadual aku.. hanya hari jumaat and sabtu aku ada masa terluang.. so tak daklah korang dk rindu sangat dengan aku kan.. ahaks :P perasan kan aku? haha.. so aku harap korang terasa lega lah sikit ye.. ak harap korang faham dengan kekangan masa yang aku ada.. kepada yang duk inbox facebook aku duk tanya "bila nak buat entry baru?? tak sabar nak baca cerita tentang EA lah.. tentang sahabat-sahabat aku lah" dear this the answer okey.. saya akan cuba untuk update blog nih seminggu sekali.. busy.. TRAIL exam SPM pun  dah tak lama.. lagi lah busy.. so i hope you guys understand :D OKEY cukup sudah pasal tuh sekarang kita bukak topik pasal tajuk entry nih!! alahaii apa nih?? tajuk jiwang siottt.. HAHA :p

bila baca tajuk dia mesti dalam kepala otak korang pasal EA kan??? yeahh memank pasal dia.. yewlah siapa lagi yang boleh buat aku putus sudah kasih sayang kalau tak si dia.. hmmmm sebenarnya aku dah penat duk bercerita tentang episod nih yang memank tak berkesudahan.. yang tidak kutemui jalan penyelesaiannya.. aku rasa korang pom dah boring.. tapi entah.. walau mulut kata berat tapi otak,hati dan tangan aku ringan jer mengarang ayat untuk update pasal dia.. nak aku lupakan dia.. tapi bukan mudah.. nak aku cari lain bukan senang.. siapa tak hendak bahagia.,. semua orang nak kan kebahagian.. tapi aku tahu ia tak semudah seperti memetik bunga di taman.. :")

pakai lah pewangi termahal di dunia, pakailah baju termahal di dunia.. panggil lah juru mekap terhandal di dunia dia tidak pernah sedar akan kehadiran aku di sisinya. tidak pernah sedar akan cintaku padanya..itulah yang dikatakan orang walau beribu tahun menunggu si dia kalau tidak di takdirkan ALLAH dia jodoh kita sampai bila-bila pun kita tidak akan dapat memilikinya.. tapi itulah aku,. walau aku sedar akan hakikatnya itu tapi aku masih menanti kepada yang tak pasti..

walau perit mana hati ini tapi aku masih bisa tersenyum di hadapan sahabat aku.. melihat kebahagian sahabat-sahabat aku sudah lebih dari cukup.. aku masih bisa tersenyum di hadapan EA.. memberinya semangat dalam menawan hati wanita yang di cintainya.. walau perit tapi melihat sahaja senyumannya ia sudah lebih dari cukup untuk ku.. walau hanya menjadi kawan baik untuk nya itu sudah lebih dari cukup!!! dan semalam aku sudah sedar.. sampai kapan pun aku tak akan bisa menawan hatinya.. even if aku jadi baik bak bidadari.. kerana sudah termaktuk aku dan dia tidak akan pernah bersatu.. walau di mandram sekali pun :) jadi mulai sekarang aku akan melupakan secara perlahan-lahan.. menghapus rasa cinta ini dari terus mencintai insan yang tak sudi.. lalu menghulurnya pada yang pasti :") jadi kawan lebih baik dari ada insan lain yang merana :")

andai ini ketentuannya Tuhan untuk aku.. aku pasrah.. :) EA semoga engkau berjaya menawan hati si dia.. insyallah :)


kawan baik selamanya ye awak :")

No comments:

Post a Comment