Friday, June 8, 2012

Kau Datang Dan PERGI :')

 Sekadar hiasan.. :p

Assalamualaikum dan salam sejahtera sahabat blogger.. kejap gila kan cuti sekolah.. tup tap tup tap dahh cukup dua minggu aku cuti..bila munculnya hari ahad dah terpaksa aku sarung uniform sekolah balik berserta dengan kasut putih melepakk.. err jap putih melapakk lagi ke gamaknya kasut aku tuh!!! alah ye ye kan aja.. HAHA :p so aku mula termenung apakah?? apakah?? okey kerja sekolah sedang menanti aku untuk aku bereskan sebelum bukak sekolah.. aigoooo banyak maaa.. pengsan!!!! haha inikah calon SPM 2012?? alahaiii teruknya.. aneh2 manusia sekarang nih!! hohoho

errr jap!!! aku buat entry bukan nak cerita pasal cuti sekolah aku yang amat-amat boring tentu nya dan bukan jugak nak becerita tentang kerja skeolah aku yang belum beres.. tapiii tapiii sebelum tuh bukak mata luas luas.. telinga kasi bersih dulu takut line tak clear.. hohoho .. okey sediakan tisu jugak lah takut menangis.. HAHA ~ #FOR THOSE yang boleh agak kenapa kena sediakan tisu please sediakan.. aku takut empangan air mata kau pecah... sebab yang aku punya dah melimpah dah.. HAHA :p 

SO dah nama cuti sekolah mesti kita pergi lepak chill dengan kawan-kawan.. jumpa mamber-mamber lama yang telah lama tak jumpa.. ekk sekali lagi ayat terbelit.. never mind :) so mungkin ada kawan kita yang duk jauh nun di sana maybe ada yang balik nak lepas rindu dekat kita-kita nih kann.. sooo for you guys information.. ayat aku tuh ada  maksud tersirat.. korang still ingat agy dakk pasai entry aku about someone.. pasai kawan aku lah not EA.. yess kawan aku.. kawan aku yang terpaksa pindah.. alah tak ingat?? sah kauorang nyayuk.. haha never mind.. if korang tak ingat.. korang boleh pergi ke entry tuh.. KLIK2 

so dan siap dah flashback?? kan dalam entry tuh aku ada cakap.. aku anggap AFIQ pergi bercuti di MELAKA.. bukan berpindah.. hoho.. so cuti sekolah dia balik lah dari bercuti.. datang jenguk kawan-kawan dia.. aku terharu.. dia still ingat kawan-kawan dia dekat sini.. always calling-calling.. chatting dekat facebook. sms.. skype.. Alhamdulilah walau kami jauh beribu batu we still conneting each other.. 

untuk pengetahuan korang.. sebelum dia nak balik kelantan.. banyak sangat halangan dia.. kejap boleh balik kejap tak boleh.. aku dah frust dah.. kalau bukan masa cuti kitaorang boleh jumpa.. bila kah agaknya masa yang sesuai.. SPM dah tak lama.. tunggu nanti di UNIVERSITY entah boleh uni sekali entah tidak.. tapi TUHAN tuh maha berkuasa.. Alhamdulilah.. dia boleh balik.. even if juts for a while aku bersyukur.. dapat jumpa kejap pom its okey for me dari tak jumpa langsung kan?? mana tahu dah besar es0k2 terus jadi handsome.. dah tak cam dah.. tak ke rugi.. hewhewhew :p baru berapa bulan tak jumpa he look diffrent.. dah pakai spek mata.. bertambah handsome dah.. mesti awek-awek melaka ramai sangkut dia dia.. maybe lah.. hahaha :P

and pada malam khamis atau dalam erti kata lain pada hari rabu malam khamis dia datang rumah aku senyap-senyap.. without sms cakap nak datang.. nasib baik aku tak keluar pergi mana-mana.. kalau dia sms dulu cakap nak datang boleh lah aku buat air kek or apa-apa lah untuk dia makan.. meraikan kepulangan dia.. tapi tak apa.. aku tau dia nak buat surprise.. err surprise lah snagat kan Afiq?? hahaha :P 

tapi malam tuh aku dapat borak kejap jer dengan dia.. just a while.. dia datang dengan FAIZ,ASIF AND EMIN.. semua teruna-teruna datang umah aku.. hahaa :P ~ aku faham.. dia tak dapat duduk lama sebab ramai lagi kawan-kawan dia dekat kelantan yang dia perlu jumpa.. bukan aku sorang :0 bertimbang rasa sikit.. dia balik pom dah bagus bagi aku.. MAISARAH kawan GKH aku pom datang jugak untuk jumpa dengan AFIQ.. ahh bertuah engkau AFIQ sebab ramai kawan sayang kau :")

and semalam adalah malam terakhir dia dekat kelantan.. so sebelum dia bertolak balik ke melaka hari nih..dia datang jumpa aku untuk kali terakhir... yew lah nanti dah susah nak jumpa.. dia datang just say good bye.. sekejap.. memank sekejap.. aku.. akuu tak puas lagi tengok dia secara live.. tapi tak apa.. hari lain kan masih ada.. kan afiq kan.. haha :P

untuk AFIQ :) this for you..

 --- > hye bro.. sihat?? even aku tahu kau sihat.. aku nak tanya jugakk.. biar kau meluat dengan soalan aku.. HAHA :p ERR afiq.. ehh macam susah jer nak tulis.. tak tahu nak cakap apa.. :P hmm bila nak balik lagi?? haha okey never mind tak sah jawab soalan tuh :P pertama sekali aku nak mintak maaf sangat-sangat dan sangat sebab tak dapat pergi MC'd untuk lepaking dengan mu.. kau tau-taulah kan?? :") i'm so so sorry sebab tak dapat tunaikan permintaan kau tuh sedangkan kau boleh tunaikan permintaan aku untuk balik sini jumpa aku dan yang lain.. datang rumah aku malam-malam untuk tunjukkan muka kau yang handsome tuh.. HAHA :p tapi aku?? nak tunaikan permintaan aku yang senang macam tuh pom susah.. sorry okey AFIQ :") insyallah hal macam nih tak akan jadi lagi dah.. kedua , pada malam khamis tuh bukan aku tak suka kau datang.. bukan jugak aku tak nak layan kau.. sorry jugak pasal tuh.. aku tak banyak cakap sebab aku tergamam.. tertiba kau ada depan mata aku.. aku ingat aku bermimpi.. HAHA.. yewlah sapa suh handsome sangat.. ehh jap jangan nak perasan pulak.. aku saja jer cakap kau handsome so jangan perasaan or over dover okey?? haha :p jangan lah terasa hati.. aku suka kau datang umah aku.. nak datang selalu pom boleh.. tapi lain kali bawak lah cokelat ker.. ais krim ker.. apa-apa jerlah.. haha.. ketiga , kalau kalau kau perasan entry kali nih pom aku tulis time kau bertolak balik MELAKA.. yang masa mula-mula kau pergi pom aku tulis masa bertolak pergi melaka.. err kau faham maksud aku?? haruslah kau faham kan?? sebab aku berharap kau tak balik melaka laa.. aku harap kau stayy jer sini sampai bila-bila.. kan kau cakap HIDUP MATI KU KELANTAN.. bola2.. haha :P ehh japp over pulak aku.. HAHA :p AND LAST.. kau ingat apa janji aku pada malam tuh?? yang aku akan buat entry pasal kau.. pasal kau balik sinih.. haaa aku dah buat kan?? and kau cakap kalau entry aku kali nih boleh buat mu nangis pulop.. aku ganah?? betul dop??? so please inform me if you crying.. aku nak hantar tisu umah kau.. hahahhaha :P no2 just kidim .. peace,.. jangan marah.. nanti cepat tua.. HAHA :p btw Afiq jaga diri elok-elok kat sana.. jadi anak yang soleh.. do your best for SPM.. jadi kawan yang setia mendengar dan membantu.. jangan lupak aku dan yang lain yang duduk nun jauh dari kau.. kami senantiasa menanti kehadiran kau..  jaga diri elok-elok.. jangan kawan budak-budak samseng.,. sebab kau mudah sangat ikut kawan.. HAHAHA :p TAK DAK tak dak.. cheq gurau jaaa.. haha :P okeylah see you later my friend.. hope our friendship will be till jannah :') 

#btw gambar aku dengan dia tak dakk.. sebab akibat kejutan melanda aku lupa nak snap gambar dengan dia malam tuh.. tapi tak pa lah hari lain kan ada,, so sebagai bukti yang dia sudah pakai spek nih aku persembahkan.. kawan baik aku a.k.a afiq a.k.a bekas ketua kelas aku..

l
l
l
l
l
l
l
l
l
V

T A D A A A A A


still remmember this guy?? lain kan? dulu tak pakai spek sebab sayang takut cacat kehandseman dia.. tapi sekarang tak lagi.. dah pakai spek dah.. but still handsome lah kawan.. HAHA :P  EN BTW cepat2 lah gewe.. boring dah aku tengok mu single.. HAHA :p 


BYE BYE AFIQ DAMIENS .. :")

No comments:

Post a Comment