Wednesday, November 14, 2012

Salam Maal Hijrah 1434H :")

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera dan jugakk.. 


SALAM MAAL HIJRAH 1434H :")


TAHUN BARU 14 NOVEMBER 2012 bersamaan dengan 1 MUHARRAM 1434H

Salam Maal Hijrah kepada semua umat islam di muka bumi ini Fiqah ucapkan. Semoga tahun 1434H menjadi tahun yang lebih bermanfaat dan menjadikan kita umat islam yang lebih mendekatkan diri kepada ALLAH S.W.T. Semoga dengan tahun baru ini jugak dapat menjadikan kita umatnya yang lebih matang dalam membuat keputusan dan lebih bijak dalam menguruskan masa agar tidak tersia-sia dengan melakukan perkara yang tidak berfaedah.. Insha ALLAH :") mudah-mudahan..  Selain itu, perbanyakkanlah ibadat nawafil dan cubalah menjauhi segala larangan-Nya agar hidup kita lebih di berkati di dunia dan jugak di akhirat. .Insha Allah.. 

harapan Fiqah.. Semoga dengan kedatangan tahun baru ini menjadikan Fiqah seorang hambaNYA yang lebih baik.. taat dalam mengerjakan suruhanNYA dan taat jugak dalam meninggalkan larangaNYA..Insha ALLAH :") Selain itu, mudah-mudahan Fiqah juga menjadi insan yang lebih tabah dalam menghadapi liku-liku kehidupan di muka bumi ini.. menjadi anak yang solehah dan taat kepada kedua orang tua.. dan menjadi seorang anak yang membangga dan mengembirakan hati kedua ibu bapa Fiqah.. menjadi seorang sahabat yang baik dan menyenangkan hati kawan-kawan yang lain.. 

selain itu.. bersempena dengan tahun baru ini jugak.. Fiqah bermohon agar Fiqah memperoleh keputusan yang cemerlang dalam peperiksaan SPM Fiqah.. semoga usaha yang tidak seberapa Fiqah sebelum ini dapat membantu Fiqah memperoleh keputusan yang cemerlang dalam SPM agar dapat membals jasa dan pengorbanan kedua ibu bapa Fiqah yang berhabis wang untuk membiayai yuran persekolahan. membalas jasa pengorbanan tenaga yang berulang alik mengambil dan menghantar Fiqah ke sekolah.. dan masa mereka dalam mendidik Fiqah menjadi anak yang solehah :") selain itu, memberi Fiqah peluang tuk membalas jasa dan pergorbanan semua guru-guru yang berhabis masa dan tenaga dalam memberi tunjuk ajar dan ilmu yang tidak ternilai. hanya ALLAH yang dapat membalas jasa dan pergorbanan mereka semua akibat daripada terpaksa mengabaikan keluarga mereka sendiri demi mendidik anak bangsa menjadi insan yang berguna :") \

akhir kata.. semoga kedatangan tahun baru ini membawa seribu makna dan seribu kebahgiaan buat kita semua umat islam di dunia.. :") Insha ALLAH :") jauhilah larangannya nescaya kamu akan mendapat keredhaan-NYA di dunia malahan di akhirat kelak.. Insha ALLAH :")



4 comments:

  1. Replies
    1. salam maal hijrah jgak buat awk alia syuhada :) smoga thun bru ini lebih baik dri thun2 yg sebelumnya.. insha ALLAH :")

      Delete
  2. salam maal hijrah untuk tuan tanah. salam perkenalan dari saya. ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Maal Hijrah jugak buat awk :) haii salam perkenalan jua dri saya :)

      Delete