Saturday, November 10, 2012

The Story Begin's Here

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua sahabat blogger and semua-semua lah sahabat yang sudi menjengah blog saya ini.. ceyy gituu.. HAHAHA :P long time no see you kan?? dah rindu tahap kura-kura tergolek dah nih haa.. :") mesti korang duk cakap " eh mana pergi nya cik Fiqah kita yang comeles nih.. lama menghilang.. langsung tak kasi khabar berita.. rindu dia dah nih " aicecececec..comeles yang tak leh blah tuh.. naik troli tolak sendiri nampak.. HAHAHA :p

sebelum tuh.. let me show you my latest and lotest gambar.. lotest?? apa tuh.. erkk entah.. HAHA

 gambar blur?/ ahh memank.. blur tu kan seni mempertahankan diri.. HAHA :P  *EYEBERG seberat 5 kilo.. haha :P

sebenarnya korang mesti dah sedia maklum kan yang Fiqah sekarang tengah sibuk dengan examination.. SPM lagi okey..bukan calang2 exam nih.. ini adalah penentu masa depan Fiqah.. sebab tuh lah Fiqah tak update blog lama gila.. bukan sengaja.. Fiqah tersangatlah kesuntukan masa.. rush sana rush sini.. sampai kesihatan pom tak terjaga.. 3 days before exam. I got a fever.. Fiqah dah mula risau.. mama abah apatah lagi.. cikgu lagilah.. masa majlis izin ilmu.. semua cikgu cakap.. jangan lupa makan ubat.. jaga kesihatan.. jaga permakanan.. masa tuh baru aku rasa..  YA ALLAH ramainya cikgu-cikgu sayang aku.. :") key sedih kejap.. HAHA :p tetapi alhamdulilah pada 5 November 2012 demam Fiqah dah kebah walaupun selsema tuh still lagi menyelubungi Fiqah.. tak apa lah.. kira okey la tuh kan.. berkat doa mama abah and guru2.. Fiqah boleh ajwab paper Bm dengan tenang.. ALHAMDULILAH :") 

So dah alang-alang ada masa free nih Fiqah cuba tuk update blog.. even if Fiqah still dalam mood exam :") cuba ambik masa terluang tuk menulis entry.. sebab Fiqah risau korang rindu dengan penulisan Fiqah.. erkk?? syok sendiri lagi sekali.. macam lah ada sangatkan.. 

so just wanna say.. sepatah dua kata.. tolong doakan Fiqah dapat menyelesaikan peperiksaan SPM ini dengan lancar, semoga di jauhkan dari segala musibah yang mendatang..  diberikan ketenangan semasa menjawab peperiksaan.. semoga Fiqah tidak blur atau kehilangan idea ketika menjawab exam nanti.. semoga Fiqah dapat keputusan yang cemerlang dalam SPM nanti.. supaya Fiqah dapat menebus kembali jasa dan pengorbanan kedua ibu bapa Fiqah yang tersayang.. yang telah banyak berhabis duit tuk hantar Fiqah ke sekolah agar menjadi insan yang berguna di dunia dan di akhirat.. jasa dan pergorbanan semua guru-guru yang mengajar Fiqah agar Fiqah menjadi insan yang berpengetahuan.. sehingga mereka guru-guru sanggup mengorbankan masa bersama keluarga mereka :") sungguh besar pergorbanan mereka tuk kita semuakan?? 

so akhir kata... insha ALLAH selepas tamatnya peperiksaan Fiqah pada 29.11.2012.. Fiqah akan cuba mengudatekan blog ini sekerap mungkin agar dia tidak lagi sunyi.. doakan kejayaan Fiqah yew.. :") BYE2 


No comments:

Post a Comment