Monday, February 25, 2013

Alhamdulilah.. Its A Day :")


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera :") segala puji pujian bagi ALLAH S.W.T kerana masih memberi peluang untuk Fiqah bernafas lagi pada hari ini.. Alhamdulilah Alhamdulilah :") 

bersyukur jugak kepada ALLAH S.W.T kerana memberi peluang kepada Fiqah tuk merasai dan menyambut ulang tahun kelahiran Fiqah yang ke 18 tahun bagi tahun ini dengan di berikan kesihatan yang baik.. Alhamdulilah :") 

semua sudah sedia maklumkan yang hari nih.. tanggal 25 Febuari 2013 genap 18 tahun Fiqah hidup di muka bumi ALLAH yang luas ini di samping keluarga tersayang dan sahabat-sahabat yang penyayang.. Alhamdulilah.. :") untuk makluman semua entry kali ini kesinambungan entry yang INI 


Kalau pada tarikh 23.2.2013 hari tuh Fiqah di kejutkan dengan kawan-kawan baik perempuan Fiqah yang susah-susah sambut birthday Fiqah di mall sewaktu hang out.. tapi semalam.. semalam Fiqah di kejutkan pulak dengan kehadiran kawan-kawan baik lelaki Fiqah yang datang semata-mata untuk beri hadiah dan mengucapkan selamat hari jadi.. :") syukur ke hadrat ilahi di kurniakan sahabat sejati seperti mereka :")

kedatangan mereka semalam sangat mengejutkan.. tak di jangka.. ingatkan wish dalam phone jer.. HAHA :p  pandai lah nak berlakon bagai.. sekali Fiqah dush dush kan check in hospital karang.. hahaha :P mula-mula tuh Si Asih call tanya Fiqah tengok bola ke tidak.. sebab dia tak boleh tengok hang out dengan family katanya.. Fiqah nih percaya lah bulat-bulat.. HAHA.. selang beberapa minit.. si Faiz pulak call tanpa salam atau apa.. terus cakap " aku malah nak cakap banyak.. Kau keluar ah kejap" 

amboihhh nasib baik mood Fiqah baik semalam.. kalau tak memank kena ah.. HAHA.. masa keluar tuh.. Fiqah ingat Asih tak join sekali konvoi Faiz Emin and Haikal.. sebab tak nampak kelibat dia.. and teringat masa cakap-cakap dalam phone yang dia keluar dengan family dia.. tapi sekali. keluar lembaga di sebalik pokok.. haaa hambik kau hambik kau.. HAHHAA.. :p nasib baik Fiqah tak bukak langkah silat semalam.. memank sengal la.. nih kalau Fiqah ada lemah jantung.. memank komfem ICU terus semalam.... aish aish :P

kata-kata semangat dan dorongan buat korang dari aku.. I'mean kata-kata terima kasih penaja .. HAHA

GUYS.. thanks a lot for cheering my day.. having you guys as my bestfriends is such a wonderfull things in my life.. be your friends is the best ever in this world.. thanks for always be by my side and made me laugh until I forget how to cry :") thanks buddies ♥ thanks jugak sebab sudi datang malam-malam hanya untuk beri hadiah and make a wish.. i really really appreciate it.. tahun nih semua wish awal yew.. kalau ikutkan yang tahun yang lepas lepas.. semua wish pukul 12 malam nak masuk tarikh 26.2.2012.. hahaha.. but guys.. wish awal ke lewat ke.. aku tetap hargainya.. tak kasi hadiah ke kasi ke.. aku tetap hargainya.. as long as you wish.. aku tak mintak lebih. cuma sama-sama lah kita jaga persahabatan kita supaya kekal bahagia sampai bebila dan sehingga ke jannah.. Insya ALLAH.. :") boyfriends.. thanks for the gift.. banyak pulak hadiah aku dapat tahun nih.. tahulah korang semua semua nya dah kerja.. HAHA.. semua hadiah korang tuh semua yang aku idam selama nih.. HAHA.. aku akan simpan baik baik hadiah tuh sampai aku boleh tunjuk dekat anak cucu aku.. insya ALLAH.. :D guys aish apa lagi ekk.. haaa aku cuma boleh cakap.. terima kasih terima kasih terima kasih dan 150 juta kali terima kasih.. aku tak boleh nak cakap apa.. hanya mampu terharu dan ucapkan terima kasih.. korang memank kawan terbaik yang pernah aku ada.. thanks sebab sudi jadi kawan aku dan sudi terima segala kelamahan aku.. terima kasih :")


thanks for this :"D

to mama and abah.. thanks mama dan abah sebab jadi mama dan abah yang baik buat Fiqah.. yang sentiasa sabar dengan kerenah Fiqah yang kadang-kadang.. i mean bukan kadang-kadang lah.. selalu menyakitkan hati mama dan abah..  buat mama.. Fiqah jugak ingin mengucapkan selamat hari jadi yang ke 51 tahun.. bestkan kongsi tarikh hari lahir yang sama.. kan mama.. hehe :") Fiqah doakan semoga mama di kurniakan kesihatan yang baik untuk meneruskan kehidupan di dunia yang penuh onak dan duri ini. semoga mama jugak di permudahkan segala urusan dan murah rezeki.. semoga kita sekeluarga hidup bahagia sehingga ke jannah.. I'm so proud to have u as my mom in this world.. you ar my heart and soul ma.. love u and i will always love u.. hug :")  

dear ALLAH.. thanks for give me chance to celebrate my birthday this year.. terima kasih kerana menganugerahkan hamba mu ini kehidupan yang sempurna.. keluarga yang baik dan penyayang.. sahabat yang baik dan mengambil berat.. terima kasih jugak kerana memberikan hamba mu ini kesihatan tubuh badan yang baik.. terima kasih kerana masih memberi peluang untuk ku mengubah cara hidup ku daripada seorang yang jahil kepada yang sekarang.. ALHAMDULILAH.. sekarang aku lebih baik dari dulu :") semoga kau istiqomah kan lah hati ku hamba mu yang lemah ini.. yang sentiasa terpedaya dengan godaan syaitan... :") 

untuk semua sahabat yang wish dalam facebook twitter bbm dan sms. Fiqah ucapkan ribuan terima kasih.. insha ALLAH kalau boleh balas semua.. Fiqah balas semua.. kalau ada yang terlepas pandang tuh.. maafkan Fiqah.. kalau nak mentiond semua kat sini macam mustahil pulak.. HAHA.. thanks a lot guys atas semua doa-doa yang di panjatkan.. :") terima kasih


happy birthday to me.. ihiks :p

p/s ; andai ada yang Fiqah tak mentiond dalam kedua-dua entry nih.. maafkan Fiqah.. ampunkan Fiqah.. mungkin Fiqah terlupa atau terlepas pandang.. apa-apa pun.. doa korang semua Fiqah sangat-sangat hargainya.. Thanks for reading guys,, much love from me.. Assalamualaikum :") 

5 comments:

  1. tahniah dear :)
    semoga panjang umur, murah rezeki, berjaya dunia akhirat, bahagia selalu :)

    jemput singgah :)
    http://noraqilahjohari.blogspot.com/

    mohon like sini juge ye :)
    http://www.facebook.com/pages/noraqilahjoharidotcom/267245240052274?ref=hl

    ReplyDelete
  2. Wuhuuuuuu . dah besar dah diaaaa :D selamat ulang tahun dear , may you be blessed always :)

    http://innallahmaana.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha"ah dah bsar dh nih haa.. hahaha :P mekasih.. insha ALLAH.. amin.. hehe

      Delete
  3. Hepi bsday 2 u dear yg ke- ??...smga pnjang umur,mrah rezeki,drahmati n dbrkati allah s.w.t srta smga brbhgia dsmping kluarga trcnta n org trsayang ..n smga brjya dlam khdupan.Nah ambik hadiah ni...nyanyi je lagu kt bwah nnti ye...:-)

    Happy... ... ... ... ... ... ... ... Birthday ♪♫•*¨*•.¸¸Happy Birthday¸¸.•*¨*•♫♪... Happy Birthday to... Youuuu…....!♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪.•*¨*•♫♪♪♫ god bless u..................
    Klau sudi follow la blog sy yg xsbrapa ni http://madieykamal88.blogspot.com/
    ...☆´(\_(\ .*...*...*...*...*...*...*...*
    (=' :') : Håppγ Birthdåγ tό γόu!

    ReplyDelete